roLLo, może nie jest wygodniejsze i jeszcze nie wiem do końca jak to tam zainstaluje, jednak zlikwiduje potencjalne źródła problemu zapowietrzania układu
lilo, dzięki!
Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Właśnie też się nad tym zastanawiałem - przepustowość nie uległaby znaczącej zmianie - przynajmniej na gorsze a koszt wymiany takiego wkładu byłby chyba niższy niż wymiana całego filtra z obudową.
Skoro jesteśmy już przy filtrze i ON - podepnę podtemat.
Czy myślał ktoś nad zainstalowaniem podgrzewacza / grzałki w filtrze oleju napędowego w Okci Jedynce? Widziałem na allegro grzałkę za około 60zł, gotową do wkręcenia w filtr od spodu zamiast śruby spustowej wody, tylko minusem jest to iż nie ma żadnego sterowania które by ją załączało i rozłączało w jakiś logiczny sposób (czyli np. kiedy temp spadnie poniżej zera). przydałoby się coś takiego - szczególnie kiedy mrozy sięgają -20 stopni i niżej. Widziałem u kumpla w Fordzie Focusie dieslu że ma seryjnie zamontowany filtr z podgrzewaczem - w zwykłej foce jest coś takiego a w Okci nie ma. W BMW chyba też takie podgrzewacze instalują. Oczywiście jak sprawdziłem na allegro cenę to mi się odechciało oryginału (280zl taki kompletny filtr do Focusa), ale jakaś domowa przeróbka w przystępnej cenie? czy macie jakieś doświadczenia w tej dziedzinie.
Komentarz